‘'Feeling at work.’'

Awareness campaign

Opdrachtgever Dataflex Producent Edward van Dongen Productie Studio New West Regie Danny Stolker D.O.P. Edward van Dongen Gaffer Tjeerd Melchers

Dataflex ontwerpt producten die bijdragen aan een comfortabele, gezonde en inspirerende werkplek. Ze zijn ervan overtuigd dat als een werkplek perfect bij je past, je jezelf ook op het werk thuis zult voelen. “Feeling at work”.

Voor twee nieuwe producten produceerde we de online commercials. Met een knipoog naar de kantoorcultuur van clean desk policies en haperende ICT toonde de commercials de functionaliteiten van deze producten. De Bento is een handige multifunctionele opbergbox die je naast het bewaren van je spullen onder andere kunt gebruiken als tablet houder. Ideaal voor flexplekken waarbij je gemakkelijk je spullen om één plek wilt bewaren. Dit concept was geïnspireerd op de Japanse lunchbox, hierdoor is gekozen voor de naam ‘Bento’.

De Link maakt het mogelijk om eenvoudig je laptop of tablet aan te sluiten op ieder modern werkstation. Met één kabel zorg je ervoor dat opladen, een netwerkverbinding en het aansluiten op twee monitoren is geregeld. Geen gedoe meer met verschillende verloopjes.